شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چند نكته براي نوشتن يك نامك خوب و بهينه سازي پيوند يكتا

۳ بازديد

به باور اكثري از كارشناسان بهينه سازي، با به كارگيري از كليدواژه ها در نامك، مي اقتدار يك url بسيار عالي را براي جايگاه بندي در حاصل صورت بخشيد.  آموزش خصوصي سئو عبارات كليدي مهم مانند آنچه كه در تيتر كاغذ مي نويسيد، در تشكيل يك لينك seo گرديده، نقش حياتي دارا‌هستند. نشاني اينترنتي بخشي از اسنيپت برگه تارنما در Serp بوده و بسيار گزينه اعتنا ميباشد. هرچه نامك و كليد كلمه و واژه كانوني شما يكسان و شبيه باشد شانس شما براي استحصال رنبه بيشتر خواهد بود، بدين ترتيب بايستي ارتباط‌ي در ميان نامك و كليدواژه كانوني نگهداري گردد. 
اسلاگ مي بايست بي آلايش و در عين درحال حاضر توصيفي باشدهمان گونه كه در بقيه مقاله ها فراگيري seo و وردپرس ذكر كرديم، مضمون‌ داده ها در وب سايت به فهم خوب صفحه هاي به وسيله گوگل ياري مي نمايد. نامك هايي كه كوتاه بوده و در معناي محتوا به ياروهمدم لغت ها كليدي اشاره دارا هستند، از شانس بيشتري براي مرتبه بندي بهره مند مي‌باشند. اسلاگ ها را براي وصف موضوعي در حيث بگيريد كه استفاده كننده در مقاله پيش روي اش آن را استيناف خواهد كرد. طبق پژوهش ها انجام شده موتورهاي كاوش دلداده نامك‌هاي كوتاه و جامع مي‌باشند، آن ها بايستي كوتاه و اثرگذار باشد تا بتوان رابطه نامك و با صرفه‌سازي تارنما را صورت اعطا كرد.
حروف اضافه را حذف فرماييدنميخواهيم پاراگراف بنويسيم. زماني نامك يك لينك زمانبر باشد مستعد تقسيم شدن به كلمه ها گوناگون خواهد بود. آكادمي رايا پارس از كلمه و واژه هايي زيرا “a” ،“the” ،“on” ،”and” ،“is” ،“of” ، “you”، “از”، “و”، “با” و غيره استعمال نكنيد چون خير فقط هيچ ماليات بر ارزش افزوده اي ساخت‌و‌ساز نمي‌شود، بلكه به آشنايي آن نيز عدم وضوح عرضه مي كنند. به كار گيري نكردن از لغات و حروف اضافه، مانند (با ، و ، را ، از) بسيار عمل آمد ميباشد. همت نمائيد از اين حروف ابدا به كارگيري نكنيد what is seo چون رابطه نامك و با صرفه‌سازي تارنما با نحوه صحيح بايستي صورت پذيرد. تعداد لغت ها نادر در عين هم اكنون جامع براي موتورهاي كاوش بسيار ديدني ميباشد.
ترجيحا از تاريخ در لينك و پيوند تان استعمال نكنيدهنگامي پاي مجال به در ميان مي‌آيد، تاريخ انقضاي داده ها از التفات بالايي بهره مند مي‌شود. هرچند اكران تاريخ در نشانيِ يك محتواي خبري قادر است بخشي از سئوي title باشد، با اينحال سبب ساز ميگردد تا مقاله تان منقضي و url نيز وقت گير به لحاظ رسد. در مقاله‌ها و مخصوصا توليد ها، فايده گيري از date ايده خير و خوبي وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.