شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

تگ جايگزين مي‌تواند رتبه‌بندي شما در در نتايج جستجو بهبود ببخشد

۶ بازديد

هنگامي كه بخواهيد براي يك كلمه و واژه كليدي خاص مرتبه‌اي در حاصل كاوش استخراج نمائيد، تگ‌هاي Alt تصاوير مي توانند به امداد‌تان بيايند.  آموزش خصوصي سئو ربات‌هاي موتور كاوش هوشمند مي‌باشند البته خير آنقدر كه بتوانند قسمت‌هاي ديداري يك تصوير را مانند آدم بفهمند و تعبير نمايند.
خصوصيت‌هاي تصوير مانند Alt tag در واقع جايگزين نيكي براي ترجمه تصاوير به لهجه ربات‌ها ميباشند. هرچه توضيحي كه مي‌دهيد، به لغت ها كليدي محتوايتان بيشتر مرتبط باشد، شانس‌تان براي چشم شدن در نصيب جستجوي تصاوير فراتر مي‌رود. از جمله در تصوير تحت بعداز جستجوي كلمه و واژه كليدي تخت كينگ سايز، گوگل در به عبارتي آغاز تيم‌اي از تصاوير را سفارش ميدهد كه با جستجوي شما هم‌خواني دارا‌هستند:
پس ورقه نخستين نتيجه ها تنهاً محصور به لينك و پيوند اينترنت‌وبسايت‌ها و حاصل متني وجود ندارد. تصاوير زيادي نيز در آن به اكران در مي‌آيند آكادمي رايا پارس كه حتي بيشتر از لينك و پيوند اينترنت‌وبسايت‌ها به وسيله يوزرها چشم خواهند شد. در صورتيكه از تگ جايگزين به صدق به كارگيري فرمائيد، ميتوانيد seo وب سايت را به طريق قابل مراعات‌اي بهبود ببخشيد.
چه‌طور در وردپرس تگ Alt تصاوير را كامل شدن كنيم؟در‌صورتي‌كه اينترنت‌وب سايت خويش را با پلتفرم وردپرس ساخت‌و‌ساز كرده باشيد، what is seo مي توانيد اين فرايند را دنبال نمائيد تا متن جايگزين تصاوير را تهيه فرماييد. آغاز تصوير خويش را در قسمت رسانه‌ها آپلود نمائيد. يا اين كه در شرايطي كه تصوير از گذشته در شيت وجود دارااست، از نصيب بازنويسي، روي آن كليك فرمائيد تا وارد قاب جزئيات تصوير گرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.