شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

عوامل مرتبط با بك‌لينك

آموزش خصوصي سئو در مشهد

عوامل مرتبط با بك‌لينك

۹ بازديد

قدمت دامنه پيوند‌دهنده
بك‌لينك و پيوند‌ از دامنه‌هاي سابق ممكن ميباشد آموزش خصوصي سئو قدرتمندتر از دامنه‌هاي نو باشند.
۸۵- تعداد دامنه‌هاي لينك و پيوند‌دهنده
تعداد دامنه‌هاي پيوند‌دهنده يكي مهمترين فاكتورهاي جايگاه‌بندي در الگوريتم گوگل ميباشد و اثر متعددي روي حالت تارنما شما در ورقه نتيجه ها كاوش داراست.
۸۶- اخذ پيوند از آي‌پي‌هاي متعدد
زماني آي‌پي‌هاي مختلفي به تارنما شما پيوند مي دهند و در هم اكنون معرفي شما ميباشند؛ گوگل بدين وب سايت بيشتر اتكا مي‌نمايد و سكو آن را فراتر مي برد.
۸۷- تعداد صفحه هاي پيوند‌دهنده
تعداد تك تك صفحه ها لينك و پيوند‌دهنده (حتي از يك دامنه) ممكن ميباشد بر درجه‌بندي اثر بگذارد 
۸۸- متن لنگر (Anchor Text) بك‌پيوند‌ها
به عبارتي‌طور كه در توضيحات الگوريتم مهم گوگل هم آمده ميباشد، به كار گيري از Anchor Text امداد مي‌نمايد تا در نگاه اوليه، زمينه شيت پيوند‌گرديده مشخص و معلوم باشد. متن‌هاي لنگر اكنون نسبت به پيشين عنايت كمتري دارا هستند (و در شكل به كارگيري بيش تر از حد از يك واژه، تحت عنوان سيگنال اسپم كار‌ مي‌نمايد). آكادمي رايا پارس البته همچنان قادر است به گوگل نماد دهد محتواي اين ورقه درباره چه موضوعي ميباشد.
۸۹- تگ Alt (براي لينك و پيوند‌هاي تصويري)
متن جايگزين يا اين كه به عبارتي تگ Alt تحت عنوان Anchor Text براي تصاوير شغل‌ مي‌نمايد.
۹۰- لينك و پيوند‌دهي از دامنه‌هاي .edu يا اين كه .gov
مت كاتز ذكر ميگويد دامنه‌هاي سطح بالا تاثيري در درجه‌بندي گوگل ندارند و گوگل هم اعلام نموده است بيشتر بك‌لينك و پيوند‌هاي با اين دامنه‌ها را در لحاظ نمي‌گيرد؛ با اين درحال حاضر متخصصان بهينه سازي همچنان به استعمال از آنان سماجت دارا‌هستند.
۹۱- اعتبار برگه پيوند‌دهنده
اعتبار ورقه لينك و پيوند‌دهنده (Page Rank) از سال‌هاي پيشين يك ادله جايگاه‌بندي بسيار اساسي براي گوگل بوده و همچنان نيز به قوت خويش باقي ميباشد.
۹۲- اعتبار دامنه لينك و پيوند‌دهنده
اعتبار دامنه پيوند‌دهنده ممكن ميباشد نقش مستقلي در بها يك لينك و پيوند داشته باشد و به بالا بردن سكو تارنما ياري دهد.
۹۳- بك‌پيوند دريافت كردن از رقبا
اخذ بك‌پيوند از صفحه هاي ديگري كه در به عبارتي SERP درجه‌بندي‌ مي شوند ممكن ميباشد روي بالا رفتن مرتبه يك كاغذ براي آن واژه كليدي خاص ارزشمندتر باشند (به جهت اين كه موضوعات آن صفحه ها بسيار به هم مرتبط ميباشند).
۹۴- بك‌پيوند به چنگ آوردن از وبسايت‌هاي جانور در صنعت خويش
درباره‌ي اين مسئله نظرها مختلفي وجود دارااست،  what is seo با اين هم اكنون اكثري از متخصصان seo معتقدند تا هنگامي كه نتوانيد از تارنما‌هاي جانور در صنعت خودتان بك‌لينك و پيوند اخذ فرمائيد، گوگل به شما اتكا نخواهد كرد.
۹۵- بك‌لينك و پيوند از همسايگي بد (مزرعه لينك و پيوند)
اين بك‌پيوند‌ها ممكن ميباشد به تارنما شما جراحت برسانند. اين وب سايت‌ها كه به مزرعه پيوند پر اسم و رسم‌اند، از آغاز براي لينك و پيوند‌سازي تشكيل شده‌اند البته قيمت چنداني براي گوگل ندارند.
۹۶- پست مهمان
اگرچه پيوند‌هاي پست‌هاي مهمان هنوز از بها بالايي منتفع مي باشند، البته احتمالا به اندازه لينك و پيوند‌هاي متني حقيقي قادر نيستند (به علاوه، ارسال پست مهمان در تعداد خيلي زياد مي تواند تارنما شما‌را با خلل مواجه نمايد).
۹۷- به كار گيري از پيوند‌هاي تبليغاتي
به گفته گوگل‌، لينك و پيوند‌هاي تبليغاتي بايستي nofollow شوند يا اين كه از خصوصيت rel=sponsored به كارگيري نمايند. با اين حالا، اين احتمال وجود دارااست كه گوگل بتواند لينك و پيوند‌هاي فالو گرديده تبليغاتي را شناسايي و غربال نمايد.
۹۸- اعتبار كاغذ مهم
اخذ بك‌لينك و پيوند از ورقه اساسي يك وبسايت، اثر مهمي در محاسبه وب سايت داراست؛ چون اينگونه لينكي فارغ از‌ شك وترديد بسيار با ارزش ميباشد.
۹۹- لينك و پيوند‌هاي Nofollow
لينك و پيوند‌ Nofollow يكي گفت و گو برانگيزترين موضوعات در seo ميباشد. گوگل دراين مورد ميگويد:
«ما به‌طور كلي لينك و پيوند‌هاي Nofollow را دنبال نمي‌كنيم.»
همين پاراگراف علامت ميدهد كه گوگل گاهي ممكن ميباشد اين لينك و پيوند‌ها را تحقيق كند. به كار بستن از پيوند‌هاي Nofollow به اندازه مشخص و معلوم آرم‌ مي دهد كه پيوند‌سازي شما به‌شكل طبيعي انجام يافته ميباشد.
۱۰۰- تنوع بك‌لينك و پيوند‌ها
در صورتي تعداد متعددي از بك‌لينك و پيوند‌هاي شما يك منبع واحد داشته باشند، ممكن ميباشد آرم وجود اسپم باشد. از سوي ديگر، لينك و پيوند‌هايي كه از منابع گوناگون اخذ ميگردند، نماد‌اي از پيوند‌سازي طبيعي مي باشند. گوگل بدين زمينه عنايت متعددي ميدهد، به اين ترتيب همت فرماييد تنوع لينك و پيوند‌ها را رعايت نماييد.
۱۰۱- بك‌پيوند‌هاي اسپانسري (Sponsored) يا اين كه توليدشده به وسيله استفاده كننده (UGC)
پيوند‌هايي كه با تيتر rel=sponsored يا اين كه rel=UGC تگ‌گذاري گرديده‌اند، گوگل با پيوند‌هاي بي آلايش followed يا اين كه rel=nofollow گوناگون خوي‌ مي‌نمايند.
۱۰۲- بك‌پيوند‌هاي درون محتوا
پيوند‌هاي به فعاليت رفته در محتواي يك كاغذ قدرتمندتر از پيوند‌هاي جانور در يك كاغذ خالي يا اين كه در قسمت‌هاي ديگر كاغذ در لحاظ گرفته‌ مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.