شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چرا بايد لينكدين را در برنامه بازاريابي محتوايي خود قرار دهيد؟

۴ بازديد


لينكدين چيست؟تفاوت لينكدين با بقيه كانال‌هاي اجتماعي آموزش خصوصي سئو درين ميباشد كه يوزرها از آن براي ساخت‌و‌ساز پيوندها تجاري، يافتن كار و تعامل با ديگر افراد در صنعت خويش به كار گيري مي‌نمايند.
لينكدين بيش تر از 660 ميليون استفاده كننده در بيش تر از 200 ميهن عالم دارااست. اين اينترنت‌وب سايت و نرم افزار جزو سريع‌ترين و متمركز‌ترين پلتفرم‌هاي كانال‌هاي اجتماعي براي بازاريابي محتوا و رويش آن به حساب مي‌آيد.
امروز لينكدين يك كدام از موثرترين نحوه‌ها چهت نيل به كاربر مقصود و يك كدام از شايسته ترين جاي ‌ها براي دسترسي به متخصصان و رابطه با آنها ميباشد. هرچه كانال‌ي شما وسيع‌خيس باشد، ديده‌انداز شما براي دسترسي به مخاطبان عالي خواهد بود.
با پروسه رو به رويش بازاريابي محتوا عموم اين كانال اجتماعي را تحت عنوان شايسته ترين بستر براي تهيه و تنظيم محتواي ماهر ميدانند. بي‌شك، با اينگونه پوسته محتواي هدفمندي، لينكدين براي بازاريابي محتوا از توييتر پيشي گرفته ميباشد و به مركزي براي تبليغ هر نوع محتواي مربوط به دستيابي‌وكار تبديل شد‌ه‌است.
چرا بازاريابي محتوا و تبليغات در لينكدين سفارش مي شود؟91٪ از بازاريابان هنگامي ميخواهند به محتواي كيفيت بالا بالا و ماهر دسترسي پيدا نمايند، از لينكدين  استعمال مي‌نمايند.
اين كانال اجتماعي خلال دسترسي كبير، رابطه با مخاطبان ماهر را براي شما آسوده مي‌نمايد. حتي ميتوانيد يوزرها را براساس تيتر شغلي آنان كاوش فرماييد. اين دستور براي كسب به كساني كه حقيقتاً در تصميم‌گيري‌هاي خريد در يك كمپاني‌ تأثيرگذار ميباشند يا اين كه مسئول بدون واسطه خريد محصول و يا اين كه سرويس ها به شمار ميروند، اصلي ميباشد.
شيوه به كار گيري از لينكدين براي بازاريابي محتوااين كانال اجتماعي برخلاف اكثري از پلتفرم‌هاي ديگر بيشتر به مكان سرگرمي، بر ارائه‌ي داده ها تمركز دارااست. اين به آن شكل ميباشد كه يوزرها با نحوه فكر متفاوتي وارد لينكدين ميشوند. اين بدان معنا وجود ندارد كه اشخاص در لينكدين تمايلي به سرگرمي ندارند، ولي آنها حقيقتاً در ادامه چيزي مي‌باشند كه بتوانند از آن در صنعت يا اين كه براي پيشرفتشان استعمال نمايند.
براي به كارگيري از اين پلتفرم به مكان همت براي فروش چيزي به اشخاص، مي بايست طيف پهناور‌اي از محتواي كيفيت بالا بالا را با غرض يادگرفتن يا اين كه ارائه بها به يوزرها ساخت و منتشر نماييد.

یادگیری کامل لینکدین به معنای استفاده از تمامی امکانات و منابع این شبکه اجتماعی حرفه‌ای است تا به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرید. این فرایند شامل چند مؤلفه اساسی است که می‌تواند کمک کند تا ارتباطات حرفه‌ای شما رونق بگیرد و فرصت‌های شغلی و تجاری را افزایش دهید.

 

یکی از اصول اصلی یادگیری کامل لینکدین، به‌روز نگه داشتن پروفایل شخصی شما است. اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و مهارت‌های شما به‌روز باشند. همچنین، ارتباطات فعال با افراد در صنعت و حوزه‌های مشابه و همچنین شرکت در گروه‌ها و صفحات مربوط به علاقه‌مندی‌ها و تخصص‌های شما نیز از دیگر راه‌های یادگیری کامل است. این فعالیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با افراد جدید آشنا شوید، اطلاعات تازه دریافت کنید و از آخرین تغییرات و اخبار صنعت خود آگاه شوید، که همگی به بهبود شبکه حرفه‌ای شما کمک می‌کنند و در نهایت به افزایش فرصت‌های شغلی و تجاری منجر می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.