شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

Thumbnail در ليست پيشنهادات گوگل

آموزش خصوصي سئو در مشهد

Thumbnail در ليست پيشنهادات گوگل

۷ بازديد

Google suggest يا اين كه سفارش گوگل، ليستي ميباشد كه هنگام نوشتن عبارت گزينه نظرتان در نوار نشاني مرورگر كروم، به شما اكران داده مي گردد. آموزش خصوصي سئو  اين ليست براي سرعت بخشيدن در كاوش و همچنين تجارب كاربري عالي تاسيس شده است.
هم اكنون مدتي ميباشد كه در هنگام اكران اين پيشنهادات، thumbnail آنان را هم كنارش علامت مي دهد. براي مثالً در شرايطي‌كه براي واژه و كلمه طهران بخواهيد كاوش نمائيد، پيش از زدن دكمه اينتر و داخل شدن به كاغذ نتيجه ها گوگل، در به عبارتي ليست پيشنهادات، تصوير كوچكي كنار نام طهران يا اين كه بقيه لغات كليدي مرتبطي كه گوگل سفارش مي‌نمايد را خواهيد روءيت كرد.
درباره اينكه چرا در ليست پيشنهادات هم تعدادي از نتيجه ها، تصوير دارا‌هستند و بقيه آنان خير، يك سري ايده محتمل به لحاظ ميرسد. يكي‌از اينكه ممكن ميباشد آن گزينه، تصويري براي ارائه نداشته باشد. در تصوير بالا مي بينيم كه براي عبارت طهران شرق هيچ thumbnailاي نيست. شايد به دليل آن كه تصويري وجود ندارد تا اين عبارت را تعريف نمايد.
ديگر اينكه درباره آن گزينه خاص، هيچ كاغذ يا اين كه سايتي به صورت منحصربه‌فرد نيست و محتواهاي مربوط به آن در اينترنت‌تارنما‌هاي متعدد دور از هم گرديده‌اند. به همين خيال و خاطر گوگل نمي‌تواند از هيچ تصويري براي نشانه دادن مضمون‌ آن استعمال نمايد.
حرف اخراستعمال از اين نوع تصاوير بيان كننده در نصيب خبرها گوگل برخورد بيشتري داشته ميباشد. به همين خيال و خاطر ممكن ميباشد به كارگيري از thumbnail در كاغذ نتيجه ها گوگل بسته به حالت تغيير و تحول نمايد. غرض گوگل، علامت دادن نتايجي ميباشد آكادمي رايا پارس كه به استفاده كننده ياري دهد جواب سوالش را بگيرد. ممكن ميباشد در برخي حالت اكران تصاوير خرد تجربيات كاربري خير و خوبي به همدم نداشته باشد و به همين خيال گوگل اين خصوصيت را حذف كند.
البته تحت عنوان يك داراي تخصص seo، what is seo بد وجود ندارد براي مطالب اينترنت‌وب سايت خويش، يك سري راه‌حل آورده شده را آزمون فرمائيد تا در شكل وجود اينگونه خصوصيت‌اي در شيت حاصل جستجوي گوگل، لينك و پيوند مقاله شما بيشتر به ديده بيايد. تا هنگامي كه گوگل امر العملي براي به كارگيري در اينگونه قوانيني نداده، شايسته ترين رويكرد برطرف كردن همين موردها احتمالي ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.