شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چرا كلمات كليدي LSI براي سئو و بازاريابي محتوا بسيار مهم هستند؟

۷ بازديد

آن ايام پيشين كه ديجيتال ماركترها براي فراهم كردن جايگاه عالي روي يك واژه و كلمه كليدي وسواس داشتند. امروز كليد ساخت و ساز محتواي شگفت‌انگيز، آموزش خصوصي سئو تنها متن يا اين كه Context ميباشد. دليلش چيست؟ بيش تر از ۱۵ درصد از جستجوهاي روزمره گوگل، عبارت‌هاي جديدي ميباشند كه يوزرها تا قبل از اين آنان‌را كاوش نكرده‌اند. با تريليون‌ها جستجويي كه در هر سال كه اعمال مي‎خواهد شد، تعداد خيلي متعددي كوئري نو به گوگل اضافه گردد.

با يافتن طريق‌هاي مختلف و اختصاصي براي جستجوي مسائل مشترك بوسيله گوگل ريزالت‌ها، اين دقيقا به همين عامل ميباشد كه كلمه ها كليدي LSI به يكي‌از تعالي‎ترين كارداران مرتبه‎‌بندي گوگل تبديل گرديده‌‎اند. از منظر بهينه سازي‌، به كار گيري از آن حاصل بسيار مثبتي داراست. با به كارگيري از آن ها در محتواي خويش ميتوانيد بها آن را ارتقا داده و كاري نماييد كه در جستجوهاي يوزرها، بازديد بهتري داشته باشد.
در‌اين نوشته‌ي‌علمي با مطالب پايين آشنا ميشويد:
لغات كليدي LSI چيست؟گوگل از سال ۲۰۱۵ درباره التفات كلمه ها كليدي LSI حرف‌ مي‌نمايد. با اين حالا‌، آنها براي توضيح ظريف آن به بازاريابان اينترنتي، آكادمي رايا پارس فرصت متعددي صرف نكرده‎‌اند. همين زمينه سبب گرديده تا بخش اعظمي از ديجيتال ماركترها درباره اين معنا داده ها متعددي نداشته باشند.
LSI مخفف Latent Semantic Index (ing) ميباشد. what is seo اين يك نرم‌افزار كامپيوتري ميباشد كه براي يادگيري طيف عظيم‌‎اي از هم معني‌ها مبني بر متن پياده سازي شد‌ه‌است. در واقع LSI روشي ميباشد كه از تكنيك‌هاي رياضي براي كشف كردن ارتباط ها دربين لغات و مفاهيم در يك محتوا به كارگيري‌ مي‌نمايد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.