شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ابزار Fetch as Google

آموزش خصوصي سئو در مشهد

ابزار Fetch as Google

۳ بازديد

ابزار Google’s Fetch يك ابزار مطلوب براي سرعت بخشيدن به ايندكس شدن يك وبسايت تازه يا اين كه يك محتواي نو ميباشد.

پيش از هر كاري مي بايست وارد حساب خويش در وبمستر گوگل گرديد. آموزش خصوصي سئو در حالتي كه در وبمستر حساب نداريد تصويب وبسايت در وبمستر تولز گوگل بيش تر از يكسري دقيقه مجال شمارا نخواهد گرفت. پس از تصويب تارنما يا اين كه ورود به حساب خويش روي اسم وب سايت خويش در داشبرد وبمستر كليك نمائيد تا وارد قسمت رئيس تارنما گرديد. بعد شما مي توانيد از پنل سمت چپ ابزار fetch را يافته و نشاني ورقه دلخواه را به آن بدهيد تا كاغذ نو با‌گاز ايندكس گردد. شما مي توانيد بدين ابزار نشاني شيت مهم وبسايت براي ايندكس كردن مجموع وبسايت يا اين كه نشاني يك ورقه خاص را بدهيد. شما ميتوانيد آكادمي رايا پارس با ياري مورد Crawl this URL and its direct links برگه تازه و همه صفحه هاي پيوند گرديده به آن را بازبيني و ايندكس فرماييد. تعداد نشاني‌هايي كه‌اين ابزار قادر است در هر درخواست ايندكس نمايد دارنده محدوديت‌هايي ميباشد.
نكته: گوگل در راهنماي مهم خويش سفارش مي دهد what is seo كه از ابزار Fetch as Google صرفا براي ايندكس كردن يك شيت استعمال شود و در صورتيكه بخواهيد مجموع صفحه هاي وبسايت را ايندكس فرماييد عالي ميباشد كه نقشه تارنما را به گوگل بيافزايد.
ابزار Add URL

تصويب لينك و پيوند وبسايت در گوگل يكي‌از ديگر از شيوه هاي سرعت بخشيدن به Crawl شدن تارنما است. اين آيتم براي زمانيكه وبسايت نو احداث باشد تلاش بيشتري دارااست و در تعداد استعمال از آن محدوديتي نيست.
گوگل در وبمستر ابزار  Add URL tool را براي آساني اضافه كردن نشاني وبسايت به گوگل در چنگ مديران وبسايت قرار داده ميباشد. به خيال و خاطر داشته باشيدكه تصويب تارنما در وبمستر گوگل خويش به معناي تصويب لينك و پيوند تارنما در گوگل تلقي مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.