شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آيا معياري براي جايگزيني PageRank وجود دارد؟

۵ بازديد

گوگل هيچ گاه ورژن جديدي از اين نوار ابزار را به‌طور قانوني منتشر نكرده ميباشد، آموزش خصوصي سئو البته هنوز هم از اين الگوريتم به كار گيري‌هاي متعددي مي‎نمايد.
تني چند از ابزارهاي نرم افزار بهينه سازي و پلتفرم‌ها، معيارهاي آتوريتي مريوط به خويش را دارا‌هستند و MOZ يكي آن‌هاست.
امتياز آتوريتي يا اين كه Authority Score
Authority Score يك امتياز دامنه تركيبي ميباشد كه چگونگي كلي اينترنت‌تارنما را مرتبه‎بندي مي‌نمايد و به شما ميگويد كه بك پيوند تصاحب كردن از يك تارنما تا چه اندازه ميتواند روي سئوي وب سايت شما تأثيرگذار باشد. Authority Score اين فعاليت را مبتني بر موردها تحت اجرا مي دهد:
بك لينك و پيوند ديتا، براي مثال ريفرينگ دامين‌ها، لينك و پيوند‌هاي فالو، پيوند‌هاي نوفالو و…داده‌هاي جستجوي ارگانيك، به عنوان مثال ترافيك جستجوي ارگانيك و حالت كلمه ها كليديداده‌هاي ترافيك اينترنت‌وب سايت (بازديدهاي ماهانه)ولي اين متريك، از داده‌هاي بك لينك و پيوند تحت عنوان بخشي از الگوريتم امتيازدهي به كارگيري مي‌نمايد البته مقصود آن جايگزيني بدون واسطه PageRank وجود ندارد.
و اين چيزي ميباشد كه شما بايستي به آن اعتنا متعددي داشته باشيد.
از معيارهاي Third-party در الگوريتم ‌گوگل به كارگيري نميشود. آن ها هيچ گاه در الگوريتم‌هاي گوگل نبوده و نيستند. ولي همچنان وجود دارا‌هستند تا به شما در اندازه‎گيري آتوريتي نسبي وبسايت‌تان در قبال اينترنت‌وب سايت‌هاي رقبا ياري نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.