شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اندازه نامناسب فونت صفحه – Document doesn’t use legible font sizes

۳ بازديد

فونت هاي خرد سبب مي گردند كاغذ ناخوانا به لحاظ رسد. آموزش خصوصي سئو در حالتي‌كه ۶۰ درصد محتواي يك كاغذ با فونت خرد خيس از 12 پيكسل اكران داده خواهد شد، ايراد doesn’t use legible font sizes يقه گيرتان ميگردد.
المان هاي قابل لمس جانمايي قابل قبولي ندارند – – Tap targets are not sized appropriatelyشاخص هاي گوشي فرندلي در‌اين قسمت بسيار داراي اهميت مي‌باشند. المان هايي كه اندازه شان كوچكتر از ۴۸ در ۴۸ پيكسل بوده و مسافت شان كمتر از ۸ پيكسل باشد، با اين هشدار مواجه ميشوند.
عده بندي
گوگل دسته اي بي سابقه از ابزارهاي كاربردي را در دست صاحبان وبسايت ها و كارشناسان ديجيتال ماركت قرار داده تا بتوانند در كنار يوزرها و مشتريان بالقوه، به ارتقاء و بهبود مقام شان بپردازند. درين دربين مسئله تجارب كاربري از عنايت بالايي شامل است. با حضور اشخاص بر روي وب سايت و تعاملي كه دارا هستند، حاذق هستيم نيازهايشان را شناسايي و رفتارشان را نظارت و نظارت كنيم، تا در ارائه سرويس ها گزينه انتظارشان پيشگام باشيم. از آنجايي كه سطح انتظار و خلق و خوي مشتري و كاربر دائما در اكنون تغيير و تحول ميباشد، موتورهاي كاوش براي در دسترس بودن شايسته ترين سرويس و بالاترين سطح رضايت، هم شيوه هاي سئو را در اختيارمان قرار داده اند، و هم قابل انعطاف افزارهايي براي تحليل حالت سعي. فقط آنهايي درين مسير برنده خواهند بود كه دائما در درحال حاضر ارتقاء چگونگي محتوا و بهبود دائمي ميباشند.
موتورهاي كاوش كه درفش دارشان گوگل ميباشد، با سرعت بسيار بالايي به سمت سئوي مفهومي و جستجوي معنايي پيش مي‌روند. همگي ي اجزاي تشكيل دهنده يك وب سايت بايد با هم مرتبط باشند و هرچيزي طي يك نرم‌افزار منطقي پيش برود. براي حضور در ميدان رقابت، بايستي سعي ابزارهاي معرفي گرديده را به خير بدانيم و براي seo كارايي كنيم. اين وسعت از جزئيات در موشكافي يك تارنما از تمامي جهات، جزو دست اندركاران رقابت به اكانت ميايند. بي تفاوت گذشتن از كنار هر شاخص و متريك مي‌تواند موجب كاهش رده در سكو بندي ها باشد. چنانچه علاقمند به يادگيري و خريد ديگر ابزار هاي seo مي‌باشيد م يتوانيد با مراجعه به وب سايت ژاكت خدمت شايسته ترين ابزار بهينه سازي را خرداري فرماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.