شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

جريمه گوگل يا گوگل پنالتي چيست؟

آموزش خصوصي سئو در مشهد

جريمه گوگل يا گوگل پنالتي چيست؟

۳ بازديد

گوگل ميخواهد به يوزرها خويش قابليت دسترسي به داده ها ظريف، آموزش خصوصي سئو محتواي بي سابقه و شايسته ترين نويسندگان را بدهد، به همين ادله به صورت مداوم الگوريتم هاي خويش را تغيير تحول داده و بهبود مي‌بخشد تا شايسته ترين اينترنت زير تأثير آن قرار گيرد. گوگل همينطور مجازاتي را نيز در لحاظ گرفته ميباشد كه به آن پنالتي نيز مي‌گويند. مواجه شدن با جريمه گوگل بدين معناست كه گوگل كه با موضوعي در تارنما شما نقص‌ دارااست.
جريمه گوگل چيست؟Google از دسامبر سال 2000 الگوريتم هاي جايگاه بندي خويش را تغيير و تحول داده ميباشد. اين به عبارتي هنگامي ميباشد كه پسوند نوار ابزار خويش را منتشر كرد. در آن مجال، به روزرساني نوار ابزار نماد دهنده يك تغيير و تحول بود كه صنعت بهينه سازي را همان طور كه مي‌شناسيم، ساخت‌و‌ساز مي نمايد. در واقع، اين نخسين بار بود كه PageRank به صورت مضمون‌ دار يا اين كه قابل استعمال اي منتشر مي‌شد.
در طول يك ده سال، گوگل همچنان به اصلاح چگونگي حاصل جستجوي خويش خاطر نشان نمود. با سپري شد فرصت، آغاز به از در بين بردن محتواي بي چگونگي و ارتقاء محتواي بهتر به بالاي ليست حاصل جستحو نمود. اين به عبارتي جايي ميباشد كه مجازات هاي گوگل وارد مي گردند.
به روزرساني پنگوئن كه يكي‌از الگوريتم هاي بهينه سازي گوگل ميباشد، در سال 2012 ارائه شد. اين الگوريتم برخي از وبسايت ها را كاملا از در ميان پيروزي، محتواي بي چگونگي را از نقشه بيرون كرد و باصرفه سازها را ناچار كرد با تمركز بيشتري درباره‌ي استراتژي محتواي خويش تامل نمايند. از آن مجال، متخصصان بهينه سازي تلاش كرده اند به طور كامل با اپليكيشن هاي Google سازگار باشند، چون از بروزرساني آتي در شكل پنالتي شدن سايتي كه در آن عمل مي نمايند، مي ترسند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.