شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ايجاد تقويم محتوا

آموزش خصوصي سئو در مشهد

ايجاد تقويم محتوا

۳ بازديد

به‌تيتر بخشي از استراتژي محتوا شما مي بايست  آموزش خصوصي سئو بدانيد دقيقا چه محتوايي را در هر پلت‌فرمي كه به كارگيري مي كنيد منتشر نمائيد.
عدم اپليكيشن‌ريزي يك خطا كليدي براي بازاريابي محتواست، لذا به كار گيري از روزنگار محتوا براي نرم‌افزار‌ريزي مجموع محتواهايتان موردنياز ميباشد. رويه‌هايي براي ايفا اين شغل وجود دارا هستند. مثلا، شما مي توانيد از روز‌نگار گوگل استعمال فرماييد و تاريخ‌هاي موعد را براي هر قسمت محتوا آنجا قرار دهيد. اين بسيار به درد شما مي‌خورد، به‌خصوص در صورتي محتواي متعددي را منتشر نمي كنيد. اين بي آلايش‌ترين رويه ميباشد، ولي در حالتي‌كه محتواي متعددي را منتشر مي كنيد و بايستي گروه محتوا و ساخت گردش كاري‌اي كه روي آن تصميم‌گيري ميكنيد را مدير فرماييد، مي بايست از خصوصيت‌هاي بيشتري استعمال فرمائيد. آيتم‌هايي براي مدير دربرگيرنده سود‌وري و ابزارهاي رئيس وظيفه همچون Asana يا اين كه ابزار روز‌نگار ويرايشي هدفمندي همچون CoSchedule مي باشند. هردوي اين‌ها به شما قابليت اپ‌ريزي نصيب‌هاي مختلف روند ايجاد محتوا را مي دهند. يك راه و روش براي يافتن محتوا و اضافه كردن آن به روز‌نگار اين ميباشد كه پژوهش ها نخستين‌اي را براي يافتن موضوعاتي كه مخاطبين شما به آن عكس العمل علامت ميدهند را ايفا دهيد.
يافتن سوالاتي كه مشتريانتان ميپرسندما پيش از اين نيز اشاره كرديم نياز به ساخت‌و‌ساز محتوا حول تقاضاهاي شما از عنايت ويژه‌اي برخوردار‌است. يك خط مش براي يافتن اين محتوا به كارگيري از محاسبه‌گر سوال ها در Buzzsumo يا اين كه Answer the Public ميباشد. يك قضيه را در باكس جستجوي Answer the Public تايپ نماييد تا ليستي از سوالاتي كه اشخاص در گوگل به دنبال آ‌‌‌ن‌ها ميگردند را اخذ نماييد.
قدم نهم: ساخت محتواهمانگونه كه مشاهده كرديد قبل از اينكه شما يك قسمت محتوا ساخت‌و‌ساز نماييد بايستي كارهايي مقدماتي در استراتژي بازاريابي محتوايتان جاري ساختن دهيد. ولي فعلا فرصت آن ميباشد كه به سراغ سوژه مهم برويم. ما قرار ميباشد از پست وب لاگ به‌تيتر نمونه به كارگيري كنيم، ولي اين نكات براي نسبتاً هر نوع ساخت محتوايي كاربرد داراست. با تحقيقاتي كه شما فعلا اعمال داده‌ايد اين ايده را داريد كه بايستي چه نوع پست بلاگي ساخت و ساز فرماييد. به عنوان مثال، ما ميدانيم كه پست‌هاي ليستي و موضوعاتي حول كيفيت براي خوا‌نندگان ما ارجحيت دارا هستند. در حال حاضر فرصت آن ميباشد كه يك تيتر از روزنگار محتوا گزينش كنيم و آغاز به فعاليت كردن روي آن كنيم.
درمورد محتواي خويش پژوهش فرمائيدهنگامي‌كه شما مهيا تايپ كردن مي‌باشيد مي بايست مفاد تحت را رسيدگي نماييد:
به چه محتواهايي نياز ميباشدمحتواي تازه شما چه‌گونه به مخاطبين شما ارزشي را اضافه مي‌نماينداين بدان معنا ميباشد كه مي بايست پژوهش ها گوگلي ايفا دهيد، محتواهاي رفيعتر در مسئله موضوعتان را پژوهش فرمائيد و  مشاهده كنيد چه طور ميتوانيد آنها را بهبود داد. به‌اين شغل تكنيك اسمان خراش ميگويند. پژوهش ها اول نيز عالي از پس اين فعاليت برمي‌آيند، چون چنانچه كه داده‌هاي قابل قبولي را گردآوري‌آوري كرده‌ايد اين را مدنظر خودتان قرار دهيد. مطالعه درمورد لغت ها كليدي را در كارتان بگنجانيد تا لغات كليدي را براي بهينه سازي تارنما خوب و بهبود رنكينگ جستجويتان شناسايي فرماييد.
ساخت و ساز محتوادر غايت استارت به تايپ كردن با ساخت و ساز محتواي خويش نماييد. در‌اين مجال شما بايستي درمورد اينكه شخصيت برندتان چه‌طور در محتوايي كه مي‌نويسيد  رفلكس پيدا مي‌نمايد تصور كنيد. شايد شما يك شخص بسيار ماهر يا اين كه ديمي يا اين كه چيزي در بين اين دو باشيد. و بايستي توازن في مابين نشانه دادن مهارتتان و خلق و خوي اربابانه با مخاطبين خودتان را رعايت نمائيد. در اينجا سفارش Sprout درمورد انسجام ايجاد با صداي برندتان نقل شده ميباشد، در ذهن داشته باشيد كه دست اندركاران رنكينگ بهينه سازي از التفات برخوردارند تا محتواي خويش را باصرفه نماييد.
قدم دهم: توزيع و بازاريابي

قسمت كليدي استراتژي محتواي شما نصيب توزيع و بازاريابي ميباشد. به همين ادله شما نتايجي كه مي خواهيد را نمي‌گيريد، مگر اينكه بتوانيد از پس اين دو آيتم به صدق بربياييد. مثلا، شايد شما شغل هاي ذيل را اعمال دهيد:
براي اشتراك‌گذاري محتوايتان در رسانه‌هاي اجتماعي نرم‌افزار‌اي را از روش يك كمپين قطره‌اي با ابزاري همانند Missinglettr تهيه نماييداز بازاريابي نشاني اينترنتي براي توزيع محتوايتان به مشتركين استعمال فرماييدبه هر تاثيرگذار مذكور در محتوايتان اعلان نمائيد تا از شما تعريف و تمجيد نمايندOptinMonster يك ابزار بسيار بهتر براي به كارگيري به‌مراد بهبود محتوايتان هم در وبسايت خودتان و هم از روش خبرنامه ايميلي است. مثلا،  Olyplant از OptinMonster براي ارتقا بازديد كاغذ به اندازه 157 درصد استعمال نموده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.