شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تكرار كلمه كليدي در سئو داخلي

آموزش خصوصي سئو در مشهد

تكرار كلمه كليدي در سئو داخلي

۳ بازديد


گوگل التفات تكرار  واژه و كلمه كليدي را انكار مي‌نمايد ولي متخصصان آموزش خصوصي سئو باسابقه seo آن را كارا مي دانند. فكر كنيد كه كلمه و واژه كليدي در ورقه صرفا يك توشه تكرار گرديده و قرار ميباشد گوگل مقاله را با آن واژه كليدي بشناسد. نمي‌قدرت از رابطه مورد آن كاغذ با كلمه و واژه كليدي خيلي مطمئن بود.

از طرف ديگر با ۱۰ توشه تكرار واژه و كلمه كليدي، رابطه مقاله با آن واژه كليدي براي گوكل آشكارتر ميگردد.

خواسته اين وجود ندارد كه از واژه كليدي بيشتراز حد به كارگيري فرمائيد. غرض تكرار واژه و كلمه كليدي به طور طبيعي در متن ميباشد تا گوگل رابطه مقاله با آن واژه كليدي را تائيد نمايد. مثلا يك كدام از مطالب «روزنامه فرادرس» با جست‌وجوي كلمه و واژه كليدي «يادگرفتن نرم‌افزار optitex» در برگه نخستين گوگل به اكران درمي‌آيد. اين مقاله از ۲۰۰۰ واژه و كلمه تشكيل‌شده ميباشد كه فقط ۸ توشه واژه كليدي در آن تكرار گرديده است.

استعمال از لينك و پيوند‌هاي فرنگيپيوند‌ دادن به شيت‌ها و اينترنت‌وب سايت‌هاي مرتبط امداد مي‌نمايد تا ريلكس‌خيس به گوگل معرفي گرديد. همينطور پيوند‌هاي فرنگي به گوگل آرم ميدهد كه اينترنت‌تارنما شما مركزي از داده ها كيفيت خوب ميباشد. براي ثابت اين مسئله آزمايشي صورت گرفته ميباشد. درين تست ۱۰ اينترنت‌وبسايت تازه ساخت و ساز كرده‌اند، ۵ اينترنت‌وب سايت به اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار مانند آكسفورد پيوند داده‌اند و ۵ اينترنت‌وبسايت هيچ پيوند فرنگي نداشتند. در تصوير پايين مشاهده مي كنيد كه اينترنت‌وبسايت‌هاي دارنده پيوند فرنگي، فراتر از اينترنت‌وب سايت‌هاي سواي پيوند فرنگي قرار گرفته‌اند.

براي مشاهده اندازه مهم روي تصوير كليك نماييد.با صرفه‌سازي URLها در بهينه سازي داخليساختار URLها موردي ميباشد كه به آن كمتر از ديگر نصيب‌ها اعتنا گرديده‌است. گوگل URLها را بالاي تيتر، در ورقه حاصل جست‌وجو به اكران درمي‌آورد و هر عبارتي كه در URL استعمال كرده‌ايد، درين نصيب علامت داده ميشود. در تصوير ذيل مثال‌اي از اكران URL در برگه نتيجه ها گوگل را مشاهده مي كنيد.

ازاين‌رو براي ساخت و ساز URLها مي بايست آنها را بر طبق قواعد seo ساخت نماييد. بدين ترتيب رعايت دو گزينه ذيل ضروري ميباشد.

URLها مي بايست كوتاه باشند.URLها بايستي دربردارنده عبارات كليدي باشند.از جمله در تصوير تحت مقاله «نرخ پريدن چيست ؟ — بانس ريت Bounce Rate به لهجه بي آلايش» حول واژه و كلمه كليدي «نرخ پريدن» با صرفه‌سازي گرديده است، به اين ترتيب از كلمه و واژه كليدي در URL نيز استعمال كرده‌ايم. ضمن واژه كليدي يك يا اين كه دو كلمه و واژه ديگر مي‌اقتدار به URL ادامه داد.

باصرفه‌سازي تگ تيتر و توضيحات متادرين قسمت باصرفه‌سازي تيتر و توضيحات متا را توضيح ميدهيم. مبتني بر گوگل، تگ تيتر و توضيحات متا هنوز هم در مرتبه‌بندي اثر دارا‌هستند، به اين ترتيب بايستي آنها‌را با صرفه كرد. گوگل از توضيحات متا براي شعور عالي محتواي برگه استعمال مي‌نمايد درحالي‌كه اشخاص آن را استيناف مي‌نمايند تا تصميم بگيرند كه روي كدام پيوند كليك نمايند.
تگ تيترتگ تيتر يكي مهم ترين موادسازنده بهينه سازي داخلي ميباشد چراكه نماي كلي زمينه متن را به موتورهاي جست‌وجو مي دهد. هرچه كلمه و واژه كليدي به اولِ تگ تيتر مجاورت‌خيس باشد، موتور جست‌وجو به آن وزن بيشتري مي دهد. به عنوان مثال در تصوير ذيل كلمه و واژه كليدي «رژيم كتو» ميباشد و در اولِ تگ تيتر از آن مستعمل ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.