يكياز سوالهاي رايج ديگر كه مي شنويم اين ميباشد: آيا رسانه هاي اجتماعي آموزش خصوصي سئو بر روي بهينه سازي اثر داراهستند؟ اين پرسش، خيلي اساسي ميباشد.
چندين طريق وجود دارااست كه عمل در رسانه هاي اجتماعي مطابق آنان ميتوانند بر روي بهينه سازي و جايگاه بندي وب سايت اثر داشته باشند. روي هم رفته، محتواي رسانه هاي اجتماعي شما سبب ساز ميشود كه ترافيك بيشتري به تارنما شما جذب گردد.
با اشتراك گذاري لينك و پيوند ها به طور منظم در تارنما و ارائه پيوند محتواي خودتان در رسانه هاي اجتماعي مانند فيسبوك و لينكدين، سبب ميگردد كه مشتريان احتمالي بيشتري را به وبسايت خودتان جذب نماييد و محتواي خودتان را به اشخاص بيشتري ارائه فرمائيد.
پروفايل هاي كمپاني شما در رسانه هاي اجتماعي نيز ميتوانند در موتورهاي كاوش سكو بندي خواهد شد. به عنوان مثال همين الان اسم كمپاني خودتان را در گوگل كاوش فرمائيد. آيا پروفايل رسانه هاي اجتماعي شما هم نشان داده ميشود؟ كمپاني هايي كه در رسانه هاي اجتماعي هم كار دارا هستند، معمولا از فيسبوك، توييتر، لينكدين و پروفايل هاي ديگر استعمال مي نمايند تا اين پروفايل ها يار و همدم با وب سايت كمپاني در حاصل كاوش اكران داده خواهد شد.
شايسته ترين طريق براي جايگاه بندي پروفايل هاي رسانه هاي اجتماعي، شغل و شركت كردن فعال با مخاطبين و دنبال كنندگان در رسانه هاي متعدد ميباشد. ولي هنوز اولِ شغل مي باشيد؛ ولي در شرايطي كه بدانيد كه كاركرد ابزارهاي بهينه سازي چيست، متوجه خواهيد شد كه اكثري از اين ابزارهاي نظارت seo وب سايت، پروفايل هاي شبكههايعمومي را هم به شما علامت ميدهند. اين يعني شبكههايعمومي از راههاي متعدد ميتوانند به مرتبه بندي شما در حاصل جستجوي گوگل ياري نمايند.
بعضي اوقات اعتبار اجتماعي شما هم بر روي درجه بندي سايتتان اثر دارااست. اين يعني موتورهاي كاوش، تعداد دنبال كنندگان و معيار شركت كردن و تعمال آنهارا با صفحه ها شبكههايعمومي شما، براي جايگاه بندي در لحاظ ميگيرند. آنگاه آنها از اين داده ها به كارگيري مي نمايند تا درجه بندي مارك شمارا در نتيجه ها كاوش، مشخص و معلوم نمايند.
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ ۱۰:۳۶ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است