نكته اينجاست كه هنوز سردرگمي متعددي در خصوص اينكه آموزش خصوصي سئو آيا Subdomainها مي توانند به سئوي وبسايت شما جراحت بزنند يا اين كه خير، وجود دارااست. به عبارتيطور كه دراين توييت مي بينيم:
اين توييت به ما نماد مي دهد كه هنوز اختلاف حيث متعددي در زمينهي اينكه گوگل با اين موردها متعدد واكنش مينمايد يا اين كه خير، وجود دارااست.
در اكثر مورد ها، انجمن بهينه سازي موافقت مينمايد كه در حالتي كه محدوديتهاي فني، محدوديتهاي رسمي در كشورهاي گوناگون و… وجود نداشته باشد، مي بايست محتواي خويش را به مكان زيردامنه در يك زيرشاخه ميزباني فرماييد.
براي گزينش در بين زيرشاخه و زيردامنه، قطعا بايستي موضوع شغل اينترنتوبسايت و كاغذاي كه ميخواهيد به زيرشاخه يا اين كه ساب دامين منتقل فرماييد را هم در لحاظ بگيريد.
چنانچه ورقه متبوع يك وب لاگ يا اين كه مغازه بيزنس الكترونيكي ميباشد، مدام بايستي حق تقدم اين باشد كهاين محتوا در يك زيرشاخه ميزباني گردد.
ولي در حالتي كه اين يك quote form يا اين كه محتوايي باشد كه بعيد ميباشد از نگاه ارتباطي يا اين كه موضوعي، ارزشي به وبسايت شما بيفزايد، به كارگيري از تحت شاخهها را پيش فرض در حيث نگيريد.
در حالتيكه دليلي براي به كار گيري از Subdomain وجود داراست، نبايد آن را ناديده گرفت. خصوصيتهايي مانند quote form يا اين كه حتي مركزها دفاع (كه اكثر زمان ها پشت برگه ورود به سيستم جاي دارد) درصورتي كه اينطور ميزباني شوند، به پتانسيل سئوي وب سايت شما جراحت نميرسانند. در واقعيت، شما احتمالا هيچ تفاوتي با به كارگيري از زيرشاخهها دراين موردها مشاهده نخواهيد كرد.
در بيشتر موردها، از لحاظ سئويي، يك پايين شاخه به زيردامنه حق تقدم دارااست. با اين اكنون، ملاحظاتي وجود داراست كه بايستي پيش از تصميمگيري درباره آنها تصور كنيد.
گزينش براي محتوايي مثل وب لاگ، راحت ميباشد. ولي اشكال ديگر محتوا و خصوصيتهاي وبسايت مي بايست در كنار جوانب مثبت و منفي هر مورد در حيث گرفته شوند. مدام تعيين كردن راحت وجود ندارد!
سه شنبه ۱۴ تیر ۰۱ ۱۰:۵۱ ۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است