شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

منابع موجود و منابع موردنياز را مشخص كنيد

۴ بازديد


نقشه مهاجرت مشتري قرار ميباشد با همگي نصيب‌هاي حصول‌وكار آموزش خصوصي سئو شما سروكار داشته باشد. به همين عامل تمامي منابعي كه تجربيات مشتريان را مي سازند، در آن پررنگ مي شود. از اين‌رو مي بايست ليستي از منابع جانور و منابعي كه نياز داريد، تنظيم نماييد. از جمله ممكن ميباشد نصيب تامين از مشتريان شما ابزارهاي موردنياز براي پاسخگويي آنلاين به مشتريان را نداشته باشد. با ياري نقشه مسافرت مشتري بايستي اينگونه منابع ما يحتاج را كشف كرده و سپرده گذاري روي آنها‌را در حيث داشته باشيد.
نقشه مسافرت را تروتميز اصلاح نماييد
بعد از پياده سازي نقشه مهاجرت مشتري مي بايست چك آن را همواره اجرا دهيد. بعد با ادراك خطاها جان دار در شيوه خريد مشتريان، وقت برطرف كردن آنان ميرسد. در‌اين بخش مي بايست همگي آنچه در بخش تحليل بدست آورديد را به عمل برده و اشتباهات مو جود را برطرف نمائيد.


روش چك نقشه مسافرت مشتريپياده سازي نقشه هجرت مشتري قسمت مهمي از عمل شما در مراحل تبديل مشتريان ميباشد. ولي با اجرا پياده سازي، عمل شما ابدا مجموع‌گرديده وجود ندارد. بلكه قسمت مهمي از فعاليت استارت مي شود. با نقطه پايان پياده سازي شما مي بايست نقشه مسافرت خويش را زيرنظر گرفته و آن را نظارت فرماييد. اينكه تعدادي درصد از يوزرها ورودي تارنما، سواي خريد آن را سوراخ مي‌نمايند. اينكه چه اقداماتي براي بهبود مدد از مشتريان بايستي اجرا دهيد و... براي مثال سوالاتي مي باشند كه با ياري نقشه مسافرت مشتري مي بايست جواب دهيد. درواقع چك نقشه مهاجرت به شما نشانه ميدهد در چه نقاطي نيازهاي مشتريان را برطرف نكرده‌ايد؟
امروزه ابزارهاي متنوعي در فضاي آنلاين وجود داراست كه به شما در ارزيابي نقشه هجرت ياري مي‌نمايد. ابزارهايي مثل گوگل آناليتيكس، گوگل تگ منيجر و هاتجر مي توانند بررسي نيكي از اخلاق يوزرها و تعامل آنان با اينترنت‌تارنما شما ارائه دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.