شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اولويت بخشيدن به اعتبار محتوا

آموزش خصوصي سئو در مشهد

اولويت بخشيدن به اعتبار محتوا

۵ بازديد


اعتبار محتوا از به عبارتي اولِ فعاليت، يك كدام از شيوه هاي غير آموزش خصوصي سئو قابل فهم در بهينه سازي سايت بوده ميباشد. به طور كامل مشخص و معلوم ميباشد كه گوگل مي‌خواهد كه معتبرترين و شايسته ترين محتوا را مبني بر عبارت جستجوي يوزرها، به آنان ارائه نمايد.
مبتني بر آپديت رساني Medic Core در آگوست 2018، تا حدي معلوم شد كه ارگان هاي جان دار در صنعت هاي Your Money Your Life، ناچار بودند تا از محتواي E.A.T (تخصص، اعتبار و پشت گرمي) فايده ببرند. البته، درين آپديت رساني در مارس، به لحاظ ميرسد كه نصيب متعددي از جزئييات در ارتباط با اين مفاهيم تهيه گرديده‌است (اما اين صرفا يك پيش گويي ميباشد).
عموم با سوال ها متعددي رو به رو شدند. “آيا ما مي بايست بر روي ساخت كردن اعتبار براي محتواي خودمان متمركز شويم؟ در‌اين‌صورت‌، اين محتوا مي بايست چه گونه باشد؟”
خيلي معمولي و روشن بخواهيم بگوييم، شما مدام بايستي سعي فرماييد محتوايي داراي اعتبار توليد فرمائيد، مدام!
اين قضيه در واقع بر طبق مباني ايجاد محتواي دور انديشي قسمت و قابل اتكا ميباشد. شما بايستي كاري نماييد كه يك مخاطب معمولي بتواند از اين داده ها به كارگيري نمايد، از داده ها داراي اعتبار و داده هاي حاذق به كار گيري نماييد تا از ادعاي خودتان تامين فرماييد و ادله هاي روشن ارائه نماييد. اين استراتژي هاي رايج ايجاد محتواي داراي اعتبار از فرصت آغاز وب، عنايت متعددي داشته ميباشد.
ساخت و ساز محتواي وقتگير خيس

جان مولر به تازگي به طور همگاني ذكر نموده است كه تعداد لغت ها به خودي خويش، يك ادله مرتبه بندي به شمار نمي آيد.
“برخي از صفحه ها، لغت ها بسيار متعددي دارا‌هستند كه هيچ پيامي در آن‌ها وجود ندارد، در فيض شمار لغات نمي تواند نشانه دهنده چگونگي يك برگه باشد.”
با در لحاظ داشتن اين زمينه، گوگل الزاما محتواي شمارا بر طبق تعداد كلمه ها مرتبه بندي نمي نمايد. موقعيت كوتاه محتوا صحيح به اندازه محتواي وقت گير، پتانسيل درجه بندي را داراست.
ولي آيا اين به‌اين معنا ميباشد كه شما در‌اين طريق seo تنها مي بايست محتواي كوتاه توليد فرماييد؟
نه.
مهمترين موضوعي كه در ارتباط با ايجاد محتوا وجود دارااست، اين ميباشد كه محتوا داده ها مفيدي را بر طبق لغت ها جستجوي خاص در چنگ يوزرها قرار دهد و اساسي خيس از آن، بر طبق با غرض جستجوي استفاده كننده باشد. شايد شما بتوانيد فقط با 500 واژه و كلمه به‌اين مقصود برسيد و گاهي نيز ممكن ميباشد مستلزم 5000 كلمه و واژه باشيد. در غايت، شما شايسته ترين كسي ميباشيد كه مي‌توانيد درين ارتباط تصميم گيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.