شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مدت زمان لازم براي سئو سايت چقدر است؟

۴ بازديد


اين پرسش يك كدام از نااميدكننده ترين سوال ها ميباشد گرچه آموزش خصوصي سئو شما به صورت قابل توجهي پيرو جواب قطعي ميباشيد، ولي به جهت متغيرهاي دخيل در سود، راهي براي جواب قطعي آن نيست. اين بدان استدلال ميباشد كه ضمن مجموع متغيرهايي كه در seo تارنما شما نقش دارا هستند، شما همينطور مي بايست به عبارتي متغيرها را در كارايي هاي سئو رقبا آناليز فرمائيد. در وضعيت كلي seo وب سايت مبني بر متغيرهاي اساسي پايين انتخاب مي‌گردد:
رقابتپيوندهاي وروديمحتواتبليغاتاقتدار يك سايتمشكلات، مسائل ميزبانيپياده سازي ، ساختار و معماري سئوبيان اين نكته حائض اهميت ميباشد كه حتي با وجود اين متغيرها، هيچ فرمولي براي جواب بدين پرسش نيست كه سئوي تارنما چقدر ارتفاع مي‌كشد. معين كردن اينكه بهينه سازي شما به چه بازه فرصت نياز دارااست، بايستي در بالا تحليل اطلاعات صورت پذيرد آن‌گاه  چك ميكنيد كه چه‌گونه سريعتر نتيجه ها را ملاحظه كنيد.


نقش رقابت در برهه زماني مجال فيض دريافت كردن از بهينه سازيهمان گونه كه تصور ميكنيد، هرچه صفحه ها اينترنت با رقابت بيشتري روبرو گردد، ترفيع به بالاي نتيجه ها كاوش بيشتر ارتفاع مي‌كشد. اين از الگويي تبعيت مي نمايد كه در آن صفحه ها نادر رقابت خيس سريع خيس سود ميگيرند، ولي براي بالا بودن در حاصل كاوش، به صورت قابل توجهي سعي و مجال بيشتري را مي طلبد. اين فرمان هم به جهت رقبا ميباشد و هم به‌اين برهان ميباشد كه صفحه ها دارنده مرتبه رفيعتر نتيجه ها كارايي اشخاص زبده ي بالا در seo ميباشند. جنبه اي از رقابت كه اكثر زمان ها ناديده گرفته مي‌گردد، اين ارتباط في مابين وسعت رقابت در يك جاي خاص و آمادگي متخصصان seo در صفحه ها اينترنت با درجه ي بالا ميباشد.
تقاضا شركتهاي را به سمت جايگاهي سوق ميدهد و باعث به ارتقا رقابت ميشود. اين رقابت آنها را به سمت ارائه معاملات رقابتي خيس سوق مي‌دهد، بدين مفهوم كه آنان مي بايست فايده بيشتري از بازار را به دست آورند تا همچنان در مرتبه ي بالا باقي بمانند.
در صورتيكه درين حالت قرار داريد، نزاع زمانبر خيس و مشقت بار تري پيش رو داريد. براين اساس شما مي بايست تك تك جنبه هاي seo رقبا را نظارت نمائيد، البته بايستي بالاتر از حالت فعلي آن‌ها بنگريد. اين تنها يك نقطه آغاز ميباشد. شما همينطور بايستي كار آن‌ها را در زمان چندين ماه قبل تحقيق نماييد و آنگاه شغل هاي آن ها را ادامه دهيد. براي اينكه از رقباي خويش سبقت بگيريد، مي بايست كارايي نمائيد خوب از آنان باشيد و ماليات بر ارزش افزوده اي را براي مخاطبان خويش ساخت فرمائيد.
پيرو همه واحد سنجش هاي اثر گذار در سود بهينه سازي را به شما ارائه خوا هيم بخشيد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.