شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

PBN چيست؟ چرا بايد از آن بترسيم!

آموزش خصوصي سئو در مشهد

PBN چيست؟ چرا بايد از آن بترسيم!

۵ بازديد


يك كدام از مهم ترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در جايگاه‌بندي آموزش خصوصي سئو نتيجه ها گوگل تعداد و چگونگي پيوند‌هاي ورودي به وبسايت ميباشد اما همين برهان هم زمان مهم ترين عامل از دست رفتن رده و جريمه وب سايت بوسيله گوگل ميباشد!
در واقع اين خنجر دو حاشيه مهم‌ترين ابزار ما در رقابت‌هاي طاقت فرسا و بغرنج ميباشد كه در صورتي‌كه به صحت از آن به كارگيري نكنيم ممكن ميباشد بر پيكر وبسايت و بيزنس خودمان فرود آيد.
PBN مخفف عبارت Private Blog Network ميباشد كه ابعاد با تيتر Private Backlink Network نيز شناخته شد. در شرايطي‌كه به معنا همين عبارت نگاه كنيم در يك تمجيد معمولي مي‌اقتدار اذعان كرد؛
PBN دسته‌اي از بلاگ‌ها و تارنما‌هايي ميباشد كه با مقصود تقويت وبسايت مهم و لينك و پيوند سازي ساخت گرديده‌اند.پيش از اينكه به نظارت ظريف تاثيرات مثبت يا اين كه منفي اين نحوه بپردازيم اذن دهيد مقداري با فلسفه وجودي و مسير صورت‌گيري PBN آشنا شويم.
مضمون‌ PBN از چه هنگامي در بهينه سازي مطرح شد؟مي‌اقتدار اعلام كرد PBN نوع خاصي از Link Farm يا اين كه به عبارتي مزرعه لينك و پيوند ميباشد. مزرعه لينك و پيوند از سال 1999، آري سالها پيش، در بهينه سازي مطرح شد و مقصود آن ايجاد كرد گروه‌اي كبير از تارنما‌هايي بود كه با هم مرتبط بوده و به يك تارنما خاص پيوند‌دهي مي‌كردند.

در آن مجال الگوريتم‌هاي گوگل به اندازه امروز هوشمند نبوده و براي مرتبه‌بندي تارنما‌ها تعلق متعددي به لينك و پيوند داشتند. اين تعلق به حدي زياد بود كه خويش گوگل به طور رسمي فاكتوري به اسم Page Rank را براي تارنما‌ها به حساب آوردن و اعلام ميكرد. پيج رنك مستقيما براساس تعداد و چگونگي لينك و پيوند‎هاي ورودي گزينش مي شد.
با اين فلسفه تارنما‌هاي بخش اعظمي ساخت و ساز شد كه با شيوه‌هاي مختلفي براي شما پيوند سازي و براي خودشان درآمدزايي مي‌كردند. نحوه‌هايي مانند تصويب در وب سايت‌هاي دايركتوري، تبادل پيوند دوطرفه و تبادل لينك و پيوند سه طرفه صورت گرفت و به‌سرعت به يكي‌از تكنيك‌هاي اساسي و تاثيرگذار در seo تبديل شد. بيشتر اين نحوه‌ها را در نوشته‌ي‌علمي‌اي با تيتر تكنيك‌هاي seo كلاه سياه در پيوند‌سازي
 رسيدگي و معرفي كرده‌ايم.كليه چيز عالي پيش ميرفت تا اينكه تعداد وبمسترها و وب سايت‌هايي كه از اين طرز به كارگيري مي‌كردند بسيار زياد گرديده و مزرعه‌ها آكنده از لينك و پيوند‌هايي با موضوعات دور از هم و نامرتبط شدند. الگوريتم‌هاي گوگل توسعه كردند و ارزشي كه براي اين دست از وب سايت‌ها در لحاظ مي‌گرفتند كمتر از قبل بود. در‌اين برهه كه به طور همزمان با ورود خدمت‌هاي متنوع تشكيل داد بلاگ بود عملا جستن يك مزرعه خلوت و گرانبها فعاليت دشواري بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.