كلمه ها كليدي بيهوده و مكرر
به كار گيري زياد و تكراري از لغت ها كليدي مبتني آموزش خصوصي سئو بر امر العملهاي موتور كاوش ميتواند موجب اكران هرچه بيشتر شما در ليست حاصل كاوش گردد. البته روايت بهاين آسانيها وجود ندارد! چراكه درحالتي كه تكرار لغت ها كليدي بيش تر از حد و غير طبيعي باشد حتما بوسيله موتور كاوش قابل شناسايي ميباشد و آنان متوجه مي شوند كهاين براي استفاده كننده و محتوايي كه با وي به اشتراك مي گذاريد هيچ ماليات بر ارزش افزودهاي ندارد و محتواي شما مخاطب مبنا وجود ندارد.
به اين ترتيب در حالتيكه شانس با شما همپا باشد و از ليست حاصل حذف نشويد، در مطالب بيربطي مجموعهبندي مي شويد كه چندان مد نظرتان نبوده ميباشد و ممكن ميباشد كاربر گزينه نظرتان را از دست بدهيد. اين مشخصا درخصوص تبليغات ميتواند نتيجه ها به طور كامل عكس داشته باشد. اشكار ميباشد كه شما بايستي از عبارات كليدي در مطالب خويش به كار گيري نمائيد ولي نبايد اين تعداد از ميزاني معين تجاوز نمايد. براي جستن شايسته ترين كلمه ها كليدي مي توانيد موردها گوناگون را كاوش كرده تا متوجه گرديد كه اشخاص بيشتر در ادامه چه چيزي ميباشند و داده هاي عددي كاوش در موتور كاوش مانند گوگل براي كدام لغت ها بيشتر ميباشد.
بيشتر بخوانيد : ارگانيك سرچ يا اين كه كاوش ارگانيك به چه معناست؟رمز گذاري پنهان
احتمالا تجارب اين را داشته ايد كه كليد كلمه و واژه اي را كاوش نموده ايد و هنگام ورود به سايتي كه در ليست نتيجه ها براي شما به اكران در آمده ميباشد،نماد از مطلبي كه آيتم نظرتان بوده نمي يابيد.جواب شما اينجاست،اين يك حقه از حقه هاي بهينه سازي سياه ميباشد.در حين نشر مقاله كدهاي پنهان اي در آن قرار داده ميشود كه فقط موتور كاوش قادر است آن را بخواند يعني فقط براي آن نوشته ميگردد و هيچ امتيازي براي مخاطب ساخت نمي نمايد.
درين طرز بخشي از مقاله متبوع را براي مخاطب و نصيب ديگر را به طور نهفته براي موتور كاوش كد گذاري مي نمايند. اينها به عبارتي طرزهاي وبسايتهاي اسپم و مقام زير مي باشند كه باگاز به وسيله موتور جستجوي حاذقاي مانند گوگل شناسايي ميشوند.
در واقع هيچ ضابطه مشقت بار و مستقيمي براي رد كردن تاكتيك هاي seo كلاه سياه نيست.شايد عالي اين باشد كه از از خودتان بپرسيد آيا محتوايي كه به اشتراك گذارده ايد به درد كاربر ميخورد و استفاده كننده ميتواند داده ها كافي براي استفاده كننده داشته باشد، درصورتيكه پاسختان مثبت ميباشد،يعني كارتان را صحيح جاري ساختن داده ايد. چنانچه برايتان ديدني ميباشد بدانيد كه گوگل وبسايت شمارا چهطور محاسبه مي نمايد، مي توانيد از Google fetch سود بگيريد و آن را با آنچه يوزرها مي بينند مقايسه فرماييد. شما بايستي با رباتهاي موتور كاوش كه در تارنما شما crawl مينمايند سازگاري نمائيد.
ريدايركت هاي آب زيركاه
ريدايركتها در واقع استفاده كننده را از به عبارتي آغاز وارد URL هايي مينمايند كه ارتباطي به آنچه در ادامه آن بوده ندارد. seo كلاه سياه كاربر را به محتوايي متعدد با آنچه مي خواهد هدايت مينمايد تا بازديد قسمتهاي ديگر را بالا ببرند. اين مي تواند در گروه رمز گذاري پنهان نيز قرار بگيرد چون بخشي از اين URL ها براي مخاطب و قسمت ديگر براي هدايت كنندههاي موتورجستجو به طور پنهان تعريف و تمجيد مي شوند. اين ممكن ميباشد دربرگيرنده هدايت يك crawler موتور كاوش به يك قسمت و بقيه يوزرها به قسمتهاي ديگر خواهد شد كه ارتباطي با هم ندارند.
به صورت نمونه در بهينه سازي كلاه سياه مسير يك ورقه بسيار داراي اعتبار را به كرات به صفحه هاي بيهوده و ناهماهنگ با واژه و كلمه كليدي كاوش گرديده، تنها جهت اعتبار و تقويت رده پيوند ميدهند. شخصي كه از seo كلاه سياه استعمال مينمايد از ريدايركتها براي بالا رفتن در نتيجه ها موتور كاوش به كار گيري مينمايد، به همين مراد ريدايركتها (تغييرو تحول مسيرها) بايستي براي مقصود مشخصي پياده سازي شوند.
اين ممكن ميباشد وقتي باشد كه قصد تغيير تحول دامنه سايت يا اين كه مخلوط دو محتوا را داريد!
دوشنبه ۱۶ خرداد ۰۱ ۰۹:۴۷ ۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است